Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Ogólnopolski Klub Miłośników Kolei w Zielonej Górze
- Wszystko na temat Kolei ....
Forum Ogólnopolski Klub Miłośników Kolei w Zielonej Górze Strona Główna
»
Połączenia od II wojny światowej w Żaganiu do dziś
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja Klubu i Forum
----------------
Regulamin Klubu
Pytania do Prezesa Generalnego OKMK
Zebrania Klubowe
Sprawy naszego Klubu
Informacje z Warszawy
Propozycje działów na forum
Akcje
Współpraca
KONTAKT
Informacje dla Użytkowników Forum
Powitania nowych Członków
Najmłodsi Miłośnicy Kolei na Forum OKMK
Historie i Wyjazdy
----------------
Klubu
Moja jak zostałem "Kolejarzem"
Wyjazdy
Z życia PKP S.A
----------------
EN JAN KIEPURA
O Spółkach PKP S.A
O pracy na Kolei
Pociągi
Wszystko o (Nad) Odzrzance
Wydarzenia z regionu
----------------
Aktualności
Wypadki z Udziałem Ludzi
Wypadki z udziałem Taboru PKP
Żagańska Szopa - Opiekun działu Paweł Urbański
----------------
Lokomotywy z Żagania
Historia Węzła Żadgańskiego
EC WAWEL
Połączenia od II wojny światowej w Żaganiu do dziś
Tabor PKP
----------------
SA133-003
EN57-2014
Lokomotywy Elektryczne
Elektryczne Zespoły Trakcyjne
Lokomotywy Spalinowe
Szynobusy
Parowozy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
paavlo83
Wysłany: Nie 15:09, 26 Sie 2007
Temat postu: Redukcja połączeń
Nom w przeszłości węzeł żagański przezywał swój rozkwit, z Żagania można było wyjechać w siedmiu kierunkach świata, a w latach 90-tych były plany zelektryfikowania tych szlaków, moim zdaniem z jednej strony to dobrze, bo węzeł żagański straciłby swój urok, ale z drugiej strony został zatrzymany postęp w naszym rejonie, co spowodowało zamknięcie wielu połączeń mi. w stronę Lubska, Jeleniej Góry, Nowej Soli.Gdyby natomiast zdecydowano się na rozwój naszych szlaków poprzez elektryfikację linii, śmiem twierdzić że dzisiaj Żagań byłby stacja tętniącą życiem, gdyż po prostu większość pociągów do Berlina ,jechała by przez nasz teren.Niestety nie doszło do tego, ale myślę że najcięższy okres stagnacji i zamykania połączeń mamy już za sobą i od nowego rozkładu jazdy, w grudniu 2007r, zobaczymy nie dalszą redukcję połączeń, a nowe połączenia....
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By
Ray
© 2003, 2004
iOptional
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin